შეფასების რუბრიკა

შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
კითხვა
  არასწორად წარმოთქვამს ნაცნობ სიტყვებს წინადადებებს.
ცდილობს სწორად წაიკითხოს ნაცნობი მასალა, მაგრამ უჭირს უცნობი მასალის კითხვა
სწორად კითხულობს ნაცნობ და უცნობ მასალას
კითხვებზე ზეპირი პასუხის გაცემა
უჭირს დასმულ კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა
ნაწილობრივ სწორად გასცემს
სწორად პასუხობს კითხვებზე
წერითი მუშაობა
არ იცავს ასოთა გადაბმის წესებს, ტოვებს ცალკეულ ასოებს,უშვებს ორთოგრაფიულ შეცდომებს
ნაწილობრივ იცავს ასოთა გადაბმის წესებს, ზოგჯერ ტოვებს ასოებს, ხანდახან უშვებს ორთოგრაფიულ შეცდომებს
სწორად იცავს ასოთა გადაბმის წესებს,წერის ტექნიკას, არ უშვებს ორთოგრაფიულ შეცდომებს
ტექსტის გაგება
უჭირს წაკითხულის გაგება,
ნაწილობრივ იგებს წაკითხულს, რეაგირებს მითითებებზე
კარგათ იგებს წაკითხულ ტექსტს, იგებს მითითებებს
კომპიუტერთან მუშაობა
ვერ ასრულებს დავალებას
ჭირდება მასწავლებლის დახმარება
მუშაობს დამოუკიდებლათ


Comments

Popular posts from this blog

გაკვეთილის გეგმა წელიწადის დროები

გაკვეთილის გეგმა მისალოცი ბარათი

ინტელის ტრენინგის მესამე დღე