Posts

Showing posts from October, 2011

გაკვეთილის გეგმა წელიწადის დროები

გაკვეთილის გეგმა გაკვეთილის თემა წელიწადის დროები მასწავლებლის სახელი/გვარი ირინა ქოზაშვილი სწავლების საფეხური მეორე/ კლასი 7 მოსწავლეთა რაოდენობა 8 გაკვეთილის მნიშვნელობა / აქტუალობა 1.მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ კითხვის ტექნიკას. 2.გამოუმუშავდებათ უცხოურ ენაზე მოსმენილი ტექსტის გაგება გააზრების უნარი. 3.გაიმდიდრებენ ლექსიკას. 4.ისწავლიან თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებას. გაკვეთილის მიზნები/ შედეგები მიზნები 1.მოსმენილი ტექსტის ზოგადი და ფაქტობრივი ინფორმაციის გაგება გააზრება. 2.კითხვის ტექნიკის განვითარება. 3.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. 4.მარტივი ტექსტის შედგენა მონაცემებზე დაყრდნობით. შედეგები 1.იგებს და გაიაზრებს მცირე ზომის აღწერითი ხასიათის ტექსტს. 2.ხმამაღლა გამართულად კითხულობს მარტივ ტექსტს. 3.მონაცემებზე დაყრდნობით წერს მარტივ ტექსტს. 4.იყენებს მრავალფეროვან ლექსიკას. წინასწარი ცოდნა 1.მოსწავლეებმა იციან კითხვა,იციან წერა. 2.ფლობენ გარკვეული რაოდენობის ლექსიკურ მარაგს. 3.იციან პროგრამა word, Pover point- ში მუშაობა. შეფასების საგანი/პროცედურები შეფასების საგანი

შეფასების რუბრიკა

შეფასების სქემა კრიტერიუმები დაბალი საშუალო მაღალი კითხვა   არასწორად წარმოთქვამს ნაცნობ სიტყვებს წინადადებებს. ცდილობს სწორად წაიკითხოს ნაცნობი მასალა, მაგრამ უჭირს უცნობი მასალის კითხვა სწორად კითხულობს ნაცნობ და უცნობ მასალას კითხვებზე ზეპირი პასუხის გაცემა უჭირს დასმულ კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა ნაწილობრივ სწორად გასცემს სწორად პასუხობს კითხვებზე წერითი მუშაობა არ იცავს ასოთა გადაბმის წესებს, ტოვებს ცალკეულ ასოებს,უშვებს ორთოგრაფიულ შეცდომებს ნაწილობრივ იცავს ასოთა გადაბმის წესებს, ზოგჯერ ტოვებს ასოებს, ხანდახან უშვებს ორთოგრაფიულ შეცდომებს სწორად იცავს ასოთა გადაბმის წესებს,წერის ტექნიკას, არ უშვებს ორთოგრაფიულ შეცდომებს ტექსტის გაგება უჭირს წაკითხულის გაგება, ნაწილობრივ იგებს წაკითხულს, რეაგირებს მითითებებზე კარგათ იგებს წაკითხულ ტექსტს, იგებს მითითებებს კომპიუტერთან მუშაობა ვერ ასრულებს დავალებას ჭირდება მასწავლებლის დახმარება მუშაობს დამოუკიდებლათ

გაკვეთილის გეგმა მისალოცი ბარათი

გაკვეთილის თემა მისალოცი ბარათი მასწავლებლის სახელი/გვარი ირინა ქოზაშვილი სწავლების საფეხური მეორე/კლასი 7 მოსწავლეთა რაოდენობა 8 გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა 1.ისწავლიან თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებას/მისალოცი ბარათის ელექტრონული ვერსია/ 2.გაიმდიდრებენ ლექსიკას 3.ისწავლიან მისალოცი ბარათის წერას/უცხოურ ენაზე/ 4.ისწავლიან კორესპონდენციის მიზნის ჩამოყალიბებას/დაბადების დღის,ახალი წლის და სხვა/ გაკვეთილის მიზნები/შედეგები მიზნები 1.მისალოცი ბარათის შედგენა 2.კორესპონდენციის ფორმალური მხარის დაცვა 3.გრამატიკისა და ორთოგრაფიის ნორმების დაცვა 4.კორესპონდენციის მიზნის ჩამოყალიბება შედეგები 1.მოსწავლე წერს ღია ბარათს 2.იცავს კორესპონდენციის ფორმალურ მხარეს 3.იცავს გრამატიკისა და ორთოგრაფიის ნორმებს 4.აყალიბებს კორესპონდენციის მიზანს წინასწარი ცოდნა 1.მოსწავლეებმა იციან წერა, კითხვა 2.აქვთ გარკვეული რაოდენობის ლექსიკური მარაგი 3.იციან პროგრამა word, Pover- ში მუშაობა შეფასების საგანი/პროცედურები შეფასების საგანი 1.მისალოცი ბარათის შედგენის უნარი/გეგმის მიხედვით/ 2.ფორმალური
პროექტი პროექტის თემა: ა. პუშკინი – რუსული პოეზიის მზე პროექტის მიზანი: ინფორმაციული ბუკლეტის რუსულ ენაზე შედგენა                                              კვლევა ძიების უნარის განვითასრება                                              კომუნიკაციის და თანამშრომლობის უნარის განვითარება პროექტის აღწერა: ინფორმაციული ბუკლეტის შედგენა თანამშრომლობის გზით/                                              სკოლის ფარგლებს გარეთ/ მოსწავლეების ასაკი: 14 წელი   მეცხრე კლასი ვადები: ერთი კვირა პროექტის შესაძლო აქრივობები კლასში: 1.ჯგუფის სამუშაო გეგმის მომზადება/ლიდერის არჩევა, პასუხისმგებლობის გადანაწილება ჯგუფის წევრებზე / . პოეტის შესახებ მასალების მოძიება და განზოგადება . ილუსტრაციების მოძიება/ინტერნეტი/დასათაურება . ფაქტობრივი ინფორმაციის ამსახველი ანოტაციის მომზადება 2.ბუკლეტის რუსულ ენაზე თარგმანი 3.ბუკლეტის გაფორმება Pover point- ში 4. პრეზენტაციისთვის მომ ზადება მოსალოდნელი შედეგები: ბუკლეტები, პრეზენტაცია Pover point-ში სარგებელი სხვებისთვის: სკოლის მოსწავლეების ინფორმირება სამუშაო ენ